Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Venray, Nederland van Sanderenlynn Reeuwijk - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Venray, Nederland van Sanderenlynn Reeuwijk - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen

Blijf op de hoogte en volg Sanderenlynn

05 Oktober 2015 | Nederland, Venray

Het aftellen is begonnen! Over 10 dagen vliegen wij naar India om een jaar te gaan backpacken in Azië!

Hallo allemaal, Over 10 dagen gaat onze grote reis beginnen! De tassen zijn gepakt en het vele, vele geregel is (zo goed als) klaar. Deze week nog onze laatste diensten werken en zaterdag is het afscheidsfeestje. Dan gaan we volgende week donderdag (15 okt) de lucht in om via Qatar naar Delhi te vliegen. Onze voorlopige planning is India, Nepal, Myanmar, Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam, Filipijnen, Indonesië, Papoea-Nieuw Guinea. Het volgende berichtje zal dus vanuit India komen. Tot zaterdag en anders tot over een jaartje! Namasté Sander en Lynn

• 06 Oktober 2015 - 01:00

Carlo:

Voor alle bijde

Heel veel geluk en plezier op jullie ontdekings reis!
    Dat het vol leerzaam spaning en beleving mag zijn!
    Hoop dar jullie spoedig en gezond möge terug komen!

Groetjes Carlo sanne & Joy

• 06 Oktober 2015 - 08:12

Luus :

Veel,plezier goede reis. Jullie droom gaat uit komen.veel leerervaring en ga mooie dingen zien en natuurlijk gezond en heel weer terug keren.tot zaterdag. Liefs ton en luus

• 06 Oktober 2015 - 08:22

Beppie Velthuizen:

Heel goede reis en een geweldige tijd! Het zal een jaar worden om nooit te vergeten. Pas goed op jezelf en op elkaar! Lieve groet, Beppie

• 06 Oktober 2015 - 16:55

Fam. Muller:

Na lange voorbereidingstijd is het nu dan inderdaad bijna zover...!! Wij wensen jullie een onvergetelijke reis. we zijn heel benieuwd naar jullie avonturen en ervaringen. Groetjes van ons en een dikke knuffel van Sem!

• 07 Oktober 2015 - 20:45

Erwin:

Hoi Lynn en Sander,
    Jammer dat ik zaterdag er niet bij kan zijn ! Ik wens jullie als mijn oude buurtjes van merwijckstraat heel veel goeds toe op jullie wereldreis, ik zou veel plezier blijf gezond en ik blijf jullie volgen !

Tot ziens Erwin

• 08 Oktober 2015 - 12:52

Anita Kupers:

Ik wens jullie een bijzondere tijd toe tijdens jullie reis.
    Geniet er samen van en heeeeel veel geluk

• 13 Oktober 2015 - 13:34

Roos Hovens:

Ha Lynn en Sander,

Heel veel plezier en goeds op jullie wereldreis, geniet samen van deze bijzondere tijd
    Wil en Roos

• 13 Oktober 2015 - 17:24

Ria:

Lynn en Sander,

Wij wensen jullie heel veel geluk en bijzondere ervaringen op deze reis.
    Super om dit mee te gaan maken.
    Zoals ik op de kaart al schreef zullen jullie met een koffer vol mooie herinneringen over een jaar terug komen.
    Let goed op je zelf en ga er vooral heel erg van genieten.

Lieve groetjes, Huub en Ria